• Çevrenizde gördüğünüz arıza, kaza ve şikayetlerin mobil olarak bildirimini sağlar.
  • Bu bildirimlerin Türkiye geneli belediyelerce hızlıca çözümünü hedefler.
  • Vatandaşların, belediyelere şikayetlerini ve taleplerini kolayca iletebilecekleri, bu taleplerinin durumunu takip edebilecekleri sosyal tabanlı mobil uygulamadır.
  • Uygulama, akıllı cep telefonları (iphone+android) ve internet sayfası (www.mobilmasa.com) gibi farklı platformları etkileşimli şekilde kullanmaktadır.

  • Vatandaşların, akıllı cep telefonlarını ya da internet üzerinden web sayfasını kullanarak, belediye hizmetleri ile ilgili şikayetlerini ve taleplerini ilgili belediyelere, belirli bir standartta, kolayca iletmelerini sağlamak. Bu sayede halkı, yaşadıkları çevreye daha duyarlı ve bilinçli bir şekilde hizmet talep eder duruma getirmek.
  • Taleplerin takibini internet ve cep telefonları üzerinden yapabilmelerine olanak vermek, talep durumunun her değiştiği noktada, mail ile bilgilendirme sayesinde bağlı oldukları belediyelere güven ve memnuniyet duygusunun gelişmesini sağlamak.
  • Talep eden açısından hedefler
  • Sosyal iletişim ağı sayesinde, diğer talepler ile ilgili bilgi edinebilme, talep edenlerle iletişime geçebilme olanağı.
  • Belediyeler açısından hedefler
  • Belediyelerde var olan ve ‘Beyaz Masa’, ‘Mavi Masa’ gibi isimlerle halka sunulan hizmetin ortak bir platformda buluşturulması.Bazı belediyelerde var olmayan, bazı belediyelerde de çalışmayan ya da arayüzü kullanım açısından zor olan uygulamaların mobilmasa ile standart ve efektif hale getirilmesi ve bütün belediyelerin bu hizmeti donanım ve ekstra yazılım ihtiyacı olmaksızın sunabilmeleri.
  • Yapılan taleplerin onaylanarak kabul edilmesi, talebe ekip atanması ve talebin tamamlanarak kapatılması işlemlerini, www.mobilmasa.com üzerinden belediyelere özel tasarlanan yönetici panelini kullanarak kolayca yapmaları.
  • Bu sayede talep işlem sürelerinin kısalması.
  • Belediyelerin, elektrik kesintisi, su kesintisi vb. bilgilendirmelerini yönetici panelinden kolayca yapmaları. Bu bilgilendirmelerin hem www.mobilmasa.com web sayfasında tüm kullanıcılara görünür şekilde yayınlanması hem de ilanı yapan belediyelere bağlı vatandaşlara mail yoluyla (talep edilirse sms ile) iletilmesi ve bu sayede belediye-halk iletişimini daha kolay hale getirmek. Halkın olası mağduriyetlerini engellemek.
  • Belediyeler tarafından düzenlenen konser, söyleşi vb. etkinliklerin ilanının ve bilgilendirilmesinin aynı yöntemle halka yapılması.
  • Her belediye için özelleştirilmiş olan ‘Raporlama Ekranı’ ile, günlük,aylık ve yıllık bazda raporlamalar yapılabilir ve performans oranları incelenebilir.
  • Sonuç
  • Tek bir uygulama ile, belediyelerin ayrı ayrı uygulamalarını indirmeden, Türkiye’ nin her yerinden talep girilebilmesi.
  • Belediyelerin hiçbir ekstra yazılım ve donanıma ihtiyaç duymadan sisteme dahil olabilmeleri.
  • Vatandaş ile kurulan birebir iletişim sayesinde vatandaş memnuniyetinin artması.
  • Belediyeler tarafından yapılan işlerin, ilan ve duyuruların halka ulaştırılması sağlanarak belediyelerin imajının yükseltilmesi.
  • Belediyelerin gelişen teknolojilere ayak uydurabilmeleri ve bunları kullanmaları ile gelişime ve yeniliklere açık bir yapıda olduğunu göstermesi sistemin avantajlarından bazılarıdır.